پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182601
چمران:اقتصاد مقاومتي نقشه راه پيروزي ست
تاریخ انتشار : 1394/05/26 18:47:32
نمایش : 1020
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: دل به آن سوي آبها بستن خلاف است، ولي اقتصاد مقاومتي نقشه راه پيروزي ماست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي چمران ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه شکست حصر پاوه، اظهار کرد: حماسه پاوه حاصل يک مقاومت آميخته با ايمان است.

وي گفت: مقاومت مردم پاوه حماسه‌ساز شد و اين مقاومت‌ها بوده است که امروز ما مي‌توانيم در مقابل دنيا ايستادگي و مقاومت کنيم؛ اين مقاومت حاصل پشتوانه مقاومت در آن سال‌هاست.

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران حماسه پاوه را براي هويت ملي و محلي ارزشمند و قابل ستايش توصيف کرد و افزود: نتيجه اعتقاد به شهادت، مقاومت است و اگر در پاوه پيروز شديم به خاطر ايستادگي مردم با ايمان تا لحظه آخر در کنار پاسداران بود.

چمران با اشاره به روزهاي حصر پاوه، گفت: آنچه ما را نجات داد فرمان زيباي امام راحل بود که قبل از هر نيرويي از هر جا، خود مردم پاوه با دست خالي به ميدان آمدند و توانستند تمام ارتفاعات پاوه را آزاد کنند.

وي فلسفه بزرگداشت اين روز و مراسم آن‌را ماندگاري روحيه شهادت و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: تا زماني‌که روحيه ملت شاداب باشد دشمن مأيوس است و مجبور به کوتاه آمدن در برابر ماست، همان‌گونه که صدام بود.

چمران اظهارات رئيس جمهور آمريکا در جريان مذاکرات هسته‌اي ايران با ۱+۵ را متذکر شد و افزود: اوباما معتقد بود که در اين مذاکرات با دشمنان و نه دوستانشان رايزني مي‌کنند و اين مقاومت ملت بود که ما را به اينجا رسانده که آمريکا مجبور به مذاکره با ايران شده است.

وي با بيان اينکه اين مقاومت ارزش دارد، اضافه کرد: اين همان اقتصاد مقاومتي مورد تأکيد مقام معظم رهبري است که با تمسک به آن مي‌توانيم به پيروزي برسيم.

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد: دل به آن سوي آبها بستن خلاف است، ولي اقتصاد مقاومتي نقشه راه پيروزي ماست.

چمران ادامه داد: همان‌گونه که مقاومت مردم در لبنان و غزه آنها را به پيروزي رساند، مقاومت مردم يمن هم براي آنها نويدبخش پيروزي در آينده است.

وي پاوه را نماد مقاومت در کشور خواند و بيان داشت: بايد همواره براي مقاومت آماده باشيم همان‌گونه که تاکنون بوده‌ايم.

اين مسئول گفت: اگر دولت عثماني با وجود قدرتي که داشت توسط اروپا از هم پاشيده شد و آنها توانستند بر خاورميانه مسلط شود و هم اکنون نيز سيطره آنان ادامه دارد به اين دليل است که دولت عثماني ايمان خود را از دست داده بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html